середу, 28 жовтня 2015 р.

На допомогу батькам


ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ У НАВЧАННІ
Намагайтеся створити умови, що полегшують навчання дитини:
побутові – гарне харчування,  режим дня, повноцінний сон, спокійна побутова атмосфера, затишне і зручне місце для занять;
емоційні – проявляйте віру в можливості дитини, не втрачайте надію на успіх, радійте найменшим досягненням, висловлюйте любов і терпіння в очікуванні успіху, не ображайте його у випадку невдачі;
культурні – забезпечте дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами по шкільній програмі, касетами.
Слухайте свою дитину: нехай вона переказує те, що треба завчити, запам’ятати, періодично диктуйте тексти для записування, задавайте запитання підручника тощо.
Регулярно знайомтеся з розкладом уроків, факультативів, гуртків, додаткових занять для контролю та для надання можливої ​​допомоги.
Діліться знаннями з дітьми з області, в якій Ви досягли успіху, збагачуйте їх. Пам’ятайте, що не тільки оцінка повинна бути в центрі уваги батьків, а знання, навіть якщо сьогодні ними скористатися неможливо. Тому думайте про майбутнє і пояснюйте дітям, де і коли можна буде скористатися знаннями.
Створіть традиції та звичаї сім`ї, які стимулюватимуть навчальну активність дитини. Використовуйте позитивний досвід Ваших батьків, знайомих.
Не залишайте без уваги дитину у вільний час, допоможіть зробити його корисним і змістовним, приймайте участь в його пропозиціях.
Дайте відчути дитині, що любите її незалежно від успішності.   

                  

                                   ПАМ'ЯТКА БАТЬКАМ ВІД ДИТИНИ

1. Любіть мене і не забувайте виражати свою любов (поглядом, усмішкою, дотиком). Любіть мене просто за те, що я є, і я стану ще краще.
2. Не бійтеся проявляти твердість по відношенню до мене, особливо це стосується ваших батьківських вимог. Я повинен знати межі дозволеного.
3. Не порівнюйте мене з іншими. Я маю право бути іншим і я єдиний такий на всій Землі.
4. Я дуже вас люблю і завжди хочу, щоб ви мене любили. Тому не засмучуйтеся, коли я дратуюся і злюся на вас, коли вередував або кричу. Це мине. Мої почуття, як і ваші, не вічні. Можливо, я хочу, щоб ви більше звертали на мене уваги.
5. Ніколи не обзивайте мене. Це боляче ранить мене. У цей час руйнуються всі мої надії і я не вірю в себе.
6. Не бийте і не принижуйте мене. Я виросту і буду мстити всьому світу, караючи себе і своїх дітей і роблячи вас нещасними. Дайте мені право на помилку і не змушуйте мене вважати, що мої помилки – злочини. Усім люди можуть помилятися. Ніхто не досконалий.
7. Знайдіть час і вислухайте мене. Іноді мені хочеться розповісти про себе і моїх проблемах.
8. Не викликає у мене почуття провини і не кажіть: «Через тебе в моєму житті нічого не складається!» Адже я не відповідаю за проблеми дорослих.
9. Пам'ятайте, що я багато чому вчуся у вас і хочу бути схожим на вас.
10. Будьте готові сприймати мене як особистість, окрему від вас і не схожою на вас.
11. Висувайте вимоги, що відповідають моєму віку.
12. Не робіть мені зауважень у присутності інших людей.
13. Піклуйтеся про мене.


Немає коментарів:

Дописати коментар